Wiele aplikacji sugerowanych i dostępnych u deweloperów nie są kompatybilne z urządzeniem.
Viva i10G
Aplikacji nie można usunąć, ale można je wyłączyć, wykonując następujące czynności: Menu> Ustawienia> Wszystkie ustawienia> Aplikacje> Wszystkie> wybierz żądaną aplikację> Wyłącz
Wejdź w Menu> dostęp do aplikacji antywirusowych> Warunki> Accept> Wypełnij pole na nazwę tabletu lub pozostaw domyślne> Dalej> można połączyć się z Google Mail (Można też utworzyć konto BitDefender)> Użyj mojego Google ID> Pierwsze kroki> na dole strony Aktualizuj teraz, aby włączyć wszystkie funkcje '> Uaktualnienie do premium> mam już klucz> Tu wpisz kod odebrany w pakiecie> Testuj> licencja została włączony na 90 dni.
Naciśnij klawisz zasilania przez 10 sekund, aż tablet się wyłączy. Uruchom ponownie tablet, naciskając przycisk zasilania przez 5 sekund.
Takie zjawisko jest normalne i występuje w związku z pracą procesora. W zależności od procesów, tablety mogą nagrzać się mniej lub bardziej.
Ustawienia dostępu> Tworzenie kopii zapasowych i Zresetuj> Przywróć ustawienia fabryczne.
UWAGA! Po zresetowaniu tabletu, wszelkiego rodzaju dane zostaną usunięte.
Światło tła powinno być ustawione na wartości niższej, uśpienie wyświetlacza powinno być ustalonena 30 sekund. Wyłącz Wi-Fi, jeśli go nie używasz.
Urządzenie nie może być włączone, jeśli poziom zasilania jest poniżej granicy krytycznej. Naładuj baterię na kilka minut i ponownie uruchom urządzenie.
Sprawdź, czy ładowarka jest prawidłowo podłączona i dobrze zmontowana.
Do tabletu WI10N można podłączyć zarówno klawiaturę, jak i myszkę, za pomocą kabla OTG.