Gwarancja Allview zapewnia dodatkowy rok ochrony Twojego urządzenia, po zakończeniu standardowego okresu gwarancyjnego.

Usługa ta jest opcjonalna i może ją kupić zarówno klient indywidualny, jak i firma, która dokonała zakupu produktu Allview przez stronę internetową. Dodatkową gwarancję można kupić maksymalnie miesiąc po zakupieniu urządzenia.

Usługa obejmuje wyłącznie produkty, które posiadają numer seryjny i kartę gwarancyjną. Do tych dokumentów Klient musi również dołączyć oryginał lub kopię faktury. Urządzenie musi posiadać oryginalną konfigurację i nie może być uszkodzone. W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami: kontakt@allviewmobile.com

Jeżeli okaże się, że produkt był wadliwy już przy jego zakupie, zostanie wymieniony, a dodatkowa gwarancja będzie przeniesiona na nowe urządzenie na takich samych warunkach.

Gwarancja Allview jest usługą opcjonalną, oferowaną przez Allview i nie narusza przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów.